ANTOLOGI KEPEZI

Tarikh tutup bergantung kepada penyertaan. Mohon sahabat-sahabat karyawan dapat memanjangkan hebahan ini – al-Kurauwi

 

Advertisements

6 thoughts on “ANTOLOGI KEPEZI

  1. Bukan apa, ada 10 sebab mengapa alamat tu disiarkan.

    1. Hang kan dah pindah rumah baru.
    2. Ramai ingat hang masih kat Wangsa Maju.
    3. Takut depa pakai alamat lama.
    4. Ada penulis yang masih tak reti guna e-mel.
    5. Senang depa pos sahaja cerpen tu ke alamat hang.
    6. Hang kan tengah buat resensi buku. Kira promosilah tu.
    7. Manalah tahu dapat buku percuma lepas ni.
    8. Peminat hang ramai.
    9. Depa nak hantar kad raya pun senang.
    10.Kekawan nak belanja ayam kampung kat velodrom.

  2. assalamualaikum
    saya ingin bertanya
    bagaimana ingin menjadi ahli kelab kepezi
    sekian terima kasih

  3. Amirah,

    Menjadi ahli kelab Zaharah Nawawi ini, semudah ABC.

    A. Sediakan sebuah cerpen 8 m/s, langkau dua baris.
    B. Tunggu makluman bengkel yang dikendalikan oleh Zaharah Nawawi.
    c. Masuk bengkel.

    Maka, automatik anda, ahli KEPEZI.

  4. maaf
    saya ingin bertanya sekali lagi
    untuk tahun 2008 kepezi dah buat bengkel ke lum?
    kalau ada bagaimana saya ingin tahu tentangnya?

  5. Belum lagi Amirah,
    Tahniah atas minat yang kuat. Selalulah berkunjung ke sini. Saya akan maklumkan dari semasa ke semasa. Atau tinggalkan e-mel di azman_a@dbp.gov.my, nanti saya pesan-pesankan. Siapkan dahulu sebuah cerpen yang terbaik, bersedia sahaja dan tunggguuu..!

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s